مطالب مرتبط:
اندیشه معاصر وام ازدواج چقدر است
وداع مردم قم با شهید القدس عباس نیلفروشان +فیلم
اندیشه معاصر سامانه ثبت نام وام فرزندآوری
تظاهرات مردم هلند در دفاع از فلسطین و غزه
اندیشه معاصر ثبت نام وام یارانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-16سياسي

نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است


استاندار همدان با تأکید براینکه نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است، گفت: با توجه به نقش پُررنگ پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم، - ایسنا/همدان استاندار همدان با تأکید براینکه نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است، گفت: با توجه به نقش پُررنگ پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم، باید در این عرصه ی رقابتی، از ظرفیت های استان بیشتر استفاده شود.

حمید ملانوری شمسی استاندار همدان چهارشنبه 25 مهرماه در مراسم افتتاح اولین مرکز رشد سازمان صدا و سیما، اظهارکرد: همدان، به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی، نه تنها از نظر فرهنگی بلکه از نظر تربیت شخصیت های ارزشمند، دانشمندان و فرهیختگان، جایگاه والایی دارد.

وی با بیان اینکه مردم این سرزمین از فرهنگ و تمدن بالایی برخوردارند و این ویژگی ها در سراسر استان هویداست، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان همدان یکی از مراکز فعال کشور به ویژه در حوزه های مختلف از جمله پویانمایی است و این فعالیت ها نشان از استعدادهای درخشان هنرمندان و تولیدکنندگان این استان دارد که جای مباهات است.

ملانوری شمسی با اشاره به اینکه رسانه ملی ابزاری بی نظیر در حوزه فرهنگ و تبادلات فرهنگی است و آثار پویانمایی امروز مخاطبانی فراتر از کودکان دارند و بعضاً ب


برچسب ها: پویانمایی - استاندار همدان - اندیشه - همدان - استان - هدایت - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است

نقش پویانمایی در هدایت تفکر و اندیشه مردم بسیار پررنگ است